6 клас Молодіжна ЗОШ - сад № 40

26 квітня 2021

Опрацюйте параграф 50 і 51. (ст. 161). Дайте відповіді на питання в кінці параграфа. Перегляньте відеоурок та пройдіть тестування.

Повідомте учням
Код доступу 6450215
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 


6 клас Молодіжна ЗОШ - сад № 40

16 квітня 2021

Опрацюйте параграф № 47 - 48(с. 147 - 153 ). Дайте відповіді на запитання на ст. 150 та на ст. 153. Перегляньте відеоматеріал та пройдіть тестування

Повідомте учням
Код доступу 9812560
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

6 клас Молодіжна ЗОШ - сад № 40

7 квітня 2021 

Опрацюйте параграф № 45 - 46(с. 141 - 146 ). Дайте відповіді на запитання на ст. 143 та на ст. 146. Перегляньте відеоматеріал та пройдіть тестування

Повідомте учням
Код доступу 9696971
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

6 клас Молодіжна ЗОШ - сад № 40

13 січня 2021 

Опрацюйте параграф № 31 - 32 (с. 98 - 103 ). Дайте відповіді на запитання на ст. 100 та на ст. 103. Перегляньте відеоматеріал та пройдіть тестування

Код доступу 9210883
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 



Шановні учні 6 класу опрацюйте будь ласка параграф - 43 та 44 ("Природа та господарство Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима" та "Римська республіка")

Дайте відповідь на запитання  (письмово у зошиті):

1.Кого вважають засновником Рима ?

2. Порівняйте суспільний устрій Рима та грецьких полісів (схеми на с. 104 і 138)

3. Заповніть таблицю "Органи влади в Римі" (с. 138)

4. Якими були функції Народних зборів? Магістратів? Сенату?

Пройдіть будь - ласка два тестування за посиланням, вказуйте Прізвище та І"мя  :

join.naurok.ua

 

Код доступу 374620

Код доступу 482592

Перегляньте відеоматеріали до нових тем


Шановні учні 6 класу опрацюйте будь ласка параграф - 38 ("Спарта")

Дайте відповідь на запитання :

1.Які повноваження мав кожен з органів управління Спартою ?

2. Як спартанці ставилися до розкоші?

3. Як основне заняття вплинуло на освіту у Спарті ?


Пройдіть будь - ласка тестування за посиланням, вказуйте Прізвище та І"мя  :

Код доступу 363427


Шановні учні ознайомтися з відеоуроком "Давня Спарта"


Шановні учні ознайомтися з відеоуроком "Афінська республіка"


Шановні учні 6 класу опрацюйте будь ласка параграф - 37

Дайте відповідь на запитання :

1. Чому Персія розпочала воєнні дії проти грецьких полісів?

2. Яка битва була переломною в ході персько - грецьких війн ?

Виконайте завдання у зошит :

Заповніть таблицю "Основні битви персько - грецьких війн", за критеріями - назва битви, дата битви, основна характеристика битви.


Виконайте самостійну роботу. Відповіді можете присилати на електрону скриню - stu-dmitro@ukr.net   Обов"язково підписуйте свою роботу.

Історія стародавнього світу, 6 клас

з теми: «Становлення Античної грецької цивілізації»

І варіант

І рівень (1 тестове завдання = 0,5 бала, 6 тестових завдань = 3 бали)

1. Як греки називали свою країну?

а) Аттикою;

б) Фессалією;

в) Елладою;

г) Лаконікою.

2. Головним містом мінойської палацової цивілізації було …

а) Афіни;

б) Мікени;

в) Троя;

г) Кносс.

3. Причиною занепаду ахейської палацової цивілізації став напад племен …

а) ахейців;

б) іонійців;

в) дорійців;

г) еолійців.

4. Назвіть ім’я автора епічних поем «Іліада» та «Одіссея»:

а) Евклід;

б) Гомер;

в) Діоген;

г) Геродот.

5. Який кочовий народ використовував у своєму мистецтві «звіриний стиль»?

а) кіммерійці;

б) скіфи;

в) сармати;

г) готи.

6. Який правитель Афін встановив тиранію?

а) Драконт;

б) Солон;

в) Пісістрат;

г) Клісфен.

ІІ рівень (1 завдання = 1 бал, 3 завдання = 3 бали)

7. Дайте визначення поняття «Акрополь».

8. Перечисліть головних давньогрецьких богів-братів, які скинули титанів.

9. Назвіть основні напрямки «Великої грецької колонізації».

ІІІ рівень (1 завдання = 1,5 бали, 2 завдання = 3 бали)

10. Установіть хронологічну послідовність зазначених подій:

а) виверження вулкану на о. Фера;

б) завоювання Криту греками-ахейцями;

в) виникнення цивілізації на о. Крит;

г) правління царя Міноса.

 

11. Встановіть відповідність між ім’ям давньогрецького правителя та його реформою:

а)

Драконт;

1.

 запровадив остракізм;

б)

Солон;

2.

 роздавав землі біднякам, з яких збирав десятину їхнього врожаю;

в)

Пісістрат;

3.

 поділив жителів Афін на чотири групи за майновою ознакою;

г)

Клісфен;

4.

 за його законами за більшість злочинів призначалася смертна кара.

д)

Лікург.

 

 

IV рівень (1 завдання = 3 бали)

 

12. Якими були причини Великої грецької колонізації? Чим займалися жителі колоній та що вони постачали до метрополій? Чи були грецькі колонії на території сучасної України?