9 клас Молодіжна ЗОШ - сад № 40

30 квітня 2021

Опрацюйте параграф  28 - 29 (ст. 240). Дайте відповіді на питання в кінці параграфа. Перегляньте відеоурок і пройдіть тестування.

Повідомте учням
Код доступу 6149120
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

9 клас Молодіжна ЗОШ - сад № 40

16 квітня 2021

Опрацюйте праграф № 26 (ст. 226) Дайте відповіді на питання на ст.234 (письмово у робочий зошит) на оцінку. Перегляньте відеоурок та пройдіть тестування.

Повідомте учням
Код доступу 7422224
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

9 клас Молодіжна ЗОШ - сад № 40

7 квітня 2021

Повідомте учням
Код доступу 6162858
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

9 клас Молодіжна ЗОШ - сад № 40

13 січня 2021

Опрацюте параграф № 15 ( ст. 130 - 140 ). Дайте відповіді на питання на ст. 140 (усно). Перегляньте відеоматеріал



Шановні учні 9класів ,будь ласка, опрацюйте параграф - 23 - 24 . ("Соціально - економічний розвиток українських земель" та "Суспільно - політичне життя в Наддніпрянській Україні")

Дайте відповідь на питання в кінці параграфів (ст. 210 та ст. 216)

Пройдіть будь - ласка два тестування за посиланням, вказуйте Прізвище та І"мя  :

Код доступу 338297

Код доступу 426100

 

Перегляньте відеоматеріали до нових тем


Шановні учні 9класів ,будь ласка, опрацюйте параграф - 22 . ("Радикальний рух у Галичині. Особливості суспільно - політичного життя в Буковині та Закарпаття в другій половині  19 ст")

Дайте відповідь на питання : 

1. Хто започаткував радикальну течію в українському русі?

2.Яку назву мала перша українська партія? Коли вона виникла?

3.      Які події сталися в 1868, 18873 роках у Львові?

4.      Охарактеризуйте діяльність на західноукраїнських землях товариства «Просвіта».

5.      Коли і чому Літературне товариство було перейменоване в Наукове товариство ім..Т.Шевченка?

6.     Які партії діяли у Буковині?

7. Яка політична організація представляла українців Буковини на виборах?

8      Назвіть партії. Що діяли у Закарпатті?

9. Розкажіть про Івана Франка як політичного діяча ?

Відповіді присилайте на електронну пошту - stu-dmitro@ukr.net

 


Перегляньте відеофрагменти до параграфа 22


Шановні учні ознайомтися з відеоуроками та презентаціями на тему : "Західноукраїнські землі у складі Австро - Угорщини у другій половині 19 ст."


Шановні учні 9 класу опрацюйте будь ласка параграф -  17 (Український національний рух наприкінці 60 - х у 90 - х рр. ХІХ ст.)

Дайте відповідь на запитання :

— Хто такі хлопомани?

— Звідки походить їх назва?

— Хто очолив рух хлопоманів?

— В чому полягала діяльність хлопоманів?

— Що таке громада?

— Яка була мета діяльності громад?

— Чому саме Санкт-Петербург став містом, де започаткувався український громадівський рух?

— Хто входив до складу Санкт-Петербурзької громади?

— Яке значення мало видавництво журналу «Основа»?

— Яке місто на Україні стало центром громадівського руху?

— В яких містах України, крім Києва, виникли громади?

— В чому полягала їх діяльність?

— Видатні діячі громадівського руху.

— Причина припинення громадівського руху


Виконайте самостійну роботу. Відповіді можете присилати на електрону скриню - stu-dmitro@ukr.net   Обов"язково підписуйте свою роботу.

«Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХст.»

1. Один із наслідків припливу іноземного капіталу в Україну протягом другої половини XIX ст.:

А) виникнення залежності від бельгійського капіталу

Б) розвиток переважно переробної промисловості

В) створення нових робочих місць

Г) формування транснаціональних корпорацій

2. Основне заняття Терещенків, Яхненків, Харитоненка:

А) інженери, які винайшли нові технічні засоби на залізничному транспорті.

Б) купці, що торгували з країнами Західної Європи продукцією сільського господарства.

В) робітники, які запропонували нові методи видобування вугілля.

Г) підприємці, зокрема в цукровій промисловості.

3.Наслідок військової реформи:

А) встановлення загальної військової повинності для чоловіків понад 20 років з терміном служби шість- сім років, скорочення його для тих, хто мав освіту.

Б) встановлення рекрутських наборів зі скороченням терміном служби від 25 до 15 років.

В) запроваджувана реформа не поширювалася на українські землі, де все залишалося по-старому.

Г) ліквідація рекрутських наборів, обмеження терміну служби 10 роками,    але не для всіх верств населення.

   4. Системи господарювання, які перепліталися у другій половині XIX ст.:

А) господарство, яке ґрунтувалося на відробітковій системі, капіталістичне господарство, напівнатуральне селянське господарство, фермерське господарство з елементами кооперації.

Б) капіталістичне господарство, напівнатуральне селянське господарство, феодально-кріпосницьке гос­подарство, фермерське господарство.

В) коопероване фермерське господарство напівнатуральне селянське господарство, феодально- кріпосницьке господарство, господарство, яке ґрунтувалося на відробітковій системі.

Г) напівнатуральне селянське господарство, феодально-кріпосницьке господарство, господарство, яке ґрунтувалося на відробітковій системі, капіталістичне господарство.

5.    Сутність поняття «відробітки»:

А) виконання повинностей кріпаків селянами, що не уклали угоди з поміщиком про викуп своїх наділів.

Б) виконання селянами в поміщицькому господарстві певних робіт у рахунок боргу, штрафу чи орендної плати за користування ділянкою поміщицької землі.

В) постійна праця безземельних селян у поміщицьких господарствах за житло, одяг, харчі.

Г) праця селян на поміщика у період перебування їх у тимчасовозобов’язаному стані.

6.    Назва документа, підписаного імператором Олександром II 19 лютого 1861 р.:

А) Валуєвський циркуляр.         В) «Положення про селян».

Б) Емський указ.                         Г) «циркуляр про кухарчиних дітей».

А культурно-освітня діяльність інтелігенції

Б оновлення, осучаснення

В орган місцевого самоврядування за реформою 1864 р.

Г селянський рух у 1855 р.

Д швидкий розвиток економіки, перехід до машинного виробництва

8. Установіть відповідність.

1  Донбас                                                А видобування залізної руди

2   Криворіжжя                                       Б видобування калійної солі

3   Правобережжя                                   В видобування кам’яного вугілля

4  Степова Україна                                 Г зернове торговельне господарство

                                                                     Д цукробурякове виробництво

9.Установіть послідовність подій.

А Валуєвський циркуляр про заборону української мови

Б діяльність таємної студентської організації «Братство тарасівців»

В Емський указ Александра II

Г польське національно-визвольне повстання

10.Установіть послідовність проведення реформ у Російській імперії.

А введення єдиної системи початкової освіти (шкільна реформа)

Б ліквідація кріпосного права в Російській імперії

В міська реформа

Г перехід до загальної військової повинності

11.Укажіть права, здобуті селянами внаслідок реформи 1861 р.

1     вільний вихід з общини

2     володіти рухомою і нерухомою власністю                                    

3     займатися торгівлею і промисловістю

4     звільнення від фізичних покарань

5     можливість залишити село

6     особиста свобода

7     судівництво нарівні з іншими станами

12.Укажіть промислові центри загальноімперського значення.

1     Донецький вугільно-металургійний

2        Криворізький залізорудний   

3        Нікопольський марганцевий

4     Полтавський нафтовий

5     Сумський газовий

6     Херсонський текстильний

 

7     Черкаський машинобудівний