8 клас Молодіжна ЗОШ - сад № 40
30 квітня 2021
Опрацюйте параграф 25 (ст. 210). Дайте відповіді на питання в кінці параграфа. Перегляньте відеоурок і пройдіть тестування.
8 клас Молодіжна ЗОШ - сад № 40
16 квітня 2021
Опрацювати параграф 24 (ст. 202 "Міжнародні відносини 18 ст."). Дайте відповіді на запитання на ст.209 - 210 (письмово у робочий зошит) на оцінку. Перегляньте відеоматеріал та пройдіть тестування
8 клас Молодіжна ЗОШ - сад № 40
22 січня 2021
Опрацювати параграф 15 (ст. 114 "Іспанія в ХVI. Національно -визвольна боротьба в Нідерландах."). Дайте відповіді на запитання на ст.127 (письмово). Перегляньте відеоматеріал та пройдіть тестування
Шановні учні 8 класу опрацюйте будь ласка параграф - 24 та 25 ( "Міжнародні відносини 18 ст." та "Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність (1775-1783). Утворення США")
Дайте відповіді на запитання в кінці параграфів (с. 209 - 210 та ст. 222)
Пройдіть будь - ласка два тестування за посиланням, вказуйте Прізвище та І"мя :
Перегляньте відеоматеріали до нових тем
Шановні учні 8 класу опрацюйте будь ласка параграф - 23 ( Освічений абсолютизм)
Дайте відповідь на запитання :
1. Що таке освічений абсолютизм ?
2.Що таке Прагматична санкція ?
3. Які народи були об"єднанні під владою австрійських Габсбургів?
4. Які реформи здійснила Марія Терезія?
5. Чим відзначилося правління Йосипа ІІ ?
6.Складіть історичний портрет Фрідріха ІІ .
Відповіді присилайте на електронну пошту - stu-dmitro@ukr.net
Виконайте самостійну роботу. Відповіді можете присилати на електрону скриню - stu-dmitro@ukr.net Обов"язково підписуйте свою роботу.
Тести до розділу «Освічений абсолютизм»
1.Аграрний переворот це –
А)Заміна в сільському господарстві феодальних відносин капіталістичними
Б)Примусове залучення селян до роботи на ленд-лордів
В)Утворення асоціацій селян-одноосібників
Г)Освоєння нових, незайманих земель
2.Винахідником прядки «Дженні» був:
А)Джеймс Гаргрівс
Б)Абракам Дербі
В)Генрі Корт
Г)Джон Кей
3.Пароатмосферну парову машину для відкачування води з шахт сконструював:
А)Джеймс Ватт
Б)Томас Ньюкомен
В)Метью Болтон
Г)Джеймс Гаргрівс
4.Луддити в Англії:
А)Ламали машини, верстати
Б)Виступали проти обгороджування
В)Утворили тред-юніони
Г)Вимагали зрівняти в правах жінок з чоловіками
5.Автором найпопулярнішої економічної теорії, викладеної у «Дослідженні про природу й причини багатства народів» був:
А)Нед Лудд
Б)Адам Сміт
В)Джейм Кей
6.Закон всесвітнього тяжіння обґрунтував:
А)Вільгельм Лейбніц
Б)Іммануїл Кант
В)Ісаак Ньютон
7.Термін «просвітництво» першим в історії вжив:
А)Вольтер
Б)Адам Сміт
В)Монтеск’є
Г)Іммануїл Кант
8.Видатним англійським мислителем – «просвітником» був:
А)Джон Локк
Б)Вольтер
В)Жан-Жак Руссо
Г)Дені Дідро
9.Він виступав за поділ влади на законодавчу, виконавчу, судову і стверджував, що всі ці гілки влади повинні створювати противагу одна одній:
А)Жан-Жак Руссо
Б)Монтеск’є
В)Д’Аламбер
Г)Вольтер
10.Ідею побудови держави на засадах суспільного договору проповідував:
А)Дені Дідро
Б)Жан-Жак Руссо
В)Клод Лоррен
Г)Вольтер
11.Жан Батист Мольєр, П’єр Бомарше, Шарль Лебрен, Жан Лафонтен були представниками просвітницького руху:
А) в Англії
Б)в Австрійській монархії
В) у Франції
Г)у Нідерландах
12.Даніель Дефо, Джонатан Свіфт були представниками літературного життя:
А)Франції
Б)Англії
В)Італії
Г)Німеччини
13.Кому з представників Просвітництва належать ці слова:
«Нехай ми будемо вільні як предки, нехай кожен визнає за краще смерть, ніж рабство»
А)Гете
Б)Моцарту
В)Шіллеру
Г)Лафонтену
14.Представниками німецького Просвітництва були:
А)Гайдн, Гете, Гендель
Б)Генсборо, Ватто, Вівальді
В)Перро, Корнель, Лафонтен
Г)Гете, Бомарше, Рен
15.Представниками галузі музичного мистецтва часів Просвітництва були:
А)Гете, Бомарше, Свіфт
Б)Лебрен, Лафонтен, Корнель
В)Гайдн, Гендель, Вівальді
Г)Перро, Лебрен, Рен
16.Марія Терезія та Йосип ІІ в другій половині 18 ст. провели комплекс реформ:
А) в Австрійській монархії
Б)в іспанських Нідерландах
В)в Пруському королівстві
Г)в Трансільванії
17.Яку з цих реформ не проводили Марія-Терезія та Йосип ІІ?
А)військову
Б)релігійну
В)освітню
Г)судову
Д)фінансову
18.Період російської історії з часу смерті Петра І і до початку правління Катерини ІІ називають:
А)періодом необмеженого самодержавства
Б)часом «освіченого абсолютизму»
В)»золотою добою»
Г)часом двірцевих переворотів
19.Катерина ІІ була переконана, що для Росії була найбільш прийнятною форма правління:
А)Деспотія
Б)Конституційна монархія
В)Самодержавство
Г)Парламентська монархія
20.В основі політичних поглядів Катерини ІІ лежали ідеї:
А)Руссо
Б)Монтеск’є
В)Вольтера
Г)Дідро
21.Фундатором російської національної науки вважають:
А)Михайла Ломоносова
Б)Івана Ползунова
В)Леонардо Ейлера
Г)Михайла Карамзіна
22.Пам’ятник Петру І у Петербурзі, відомий як «Мідний вершник», створив:
А)Етьєн Фальконе
Б)Василь Баженов
В)Іван Старов
Г)Франческо Растреллі
23.Поділи Речі Посполитої відбулись в таких роках:
А)1772, 1793, 1795
Б)1770, 1793, 1795
В)1775, 1776, 1796
Г)1772, 1775, 1779
24.В США, починаючи з 1863 року щорічно відзначають свято:
А)День незалежності
Б)День конституції
В)День подяки
Г)День державного прапора
Шановні учні ознайомтися з відеопрезентаціями на тему : "Промисловий переворот та сяйво Просвітництва"