8 клас Молодіжна ЗОШ - сад № 40
30 квітня 2021
Опрацюйте параграф 32 (ст. 212). Дайте відповіді на питання в кінці параграфа. Перегляньте відеоурок і пройдіть тестування.
8 клас Молодіжна ЗОШ - сад № 40
16 квітня 2021
Опрацювати параграф № 31 (ст. 206 "Гетьманщина у 20 - 40 рр. 18 ст."). Дайте відповіді на запитання на ст.212 (письмово у робочий зошит) на оцінку. Перегляньте відеоматеріал та пройдіть тестування
8 клас Молодіжна ЗОШ - сад № 40
7 квітня 2021
Опрацювати параграф № 31 (ст. 254 "Духовне життя України у другій половині 17 ст."). Дайте відповіді на запитання на ст.262 (письмово). Перегляньте відеоматеріал та пройдіть тестування
8 клас Молодіжна ЗОШ - сад № 40
22 січня 2021
Опрацювати параграф 20 (ст. 130 "Заснування Української козацької держави - Воєнно - політичні події Національно - Визвольної війни1651 -1653 рр."). Дайте відповіді на запитання на ст.136 (письмово). Перегляньте відеоматеріал та пройдіть тестування
8 клас Молодіжна ЗОШ - сад № 40
13 січня 2021
Опрацювати параграф 18 (ст. 120 "Заснування Української козацької держави - Війська Запорозького"). Дайте відповіді на запитання на ст.125 (усно). Перегляньте відеоматеріал та пройдіть тестування
Шановні учні 8 класу опрацюйте будь ласка параграф - 32 та 33 ("Спроби царизму ліквідувати українську державність" та "Ліквідація гетьманства та особливого устрою Гетьманщини та Слобожанщини")
Дайте відповідь на запитання в кінці параграфів (ст. 275 та ст. 283 - 284)
Пройдіть будь - ласка два тестування за посиланням, вказуйте Прізвище та І"мя :
Перегляньте відеоматеріали до нових тем
Шановні учні 8 класу опрацюйте будь ласка параграф - 31 (Духовне життя України у другій половині 17 ст.)
Дайте відповідь на запитання :
1. Чому стало можливим підпорядкування Київської метрополії Московському патріархові?
2. Назвіть особливості розвитку Києво - Могилянської колегії цього часу?
3. Які нові літературні жанри виникли у другій половині 17 ст?
4. Що нового з"являється в церковній архітектурі?
Пройдіть будь - ласка тестування за посиланням, вказуйте Прізвище та І"мя :
Код доступу 150701
Шановні учні ознайомтися з відеоуроком "Культура України у другій половині 17 століття"
Шановні учні 8 класу опрацюйте будь ласка параграф - 30 (Пилип Орлик і його Конституція 1710 р.)
Дайте відповідь на запитання :
1. Назвіть ознаки наступу царизму на автономію України.
2. Що стало підставою для створення П. Орликом Конституції?
3. Якою була основна мета політичної діяльності П. Орлика після смерті гетьмана І. Мазепи
4. Який аеропорт Європи своєю назвою увічнює родину Орликів і чому?
5. Що з Конституції 1710 р. доцільно було б використати і сьогодні?
Запишіть основні поняття у зошит : Конституція, демократія, Прутський договір
Виконайте самостійну роботу. Відповіді можете присилати на електрону скриню - stu-dmitro@ukr.net Обов"язково підписуйте свою роботу.
1. Коли було ухвалено Конституцію Пилипа Орлика?
2. На які держави спирався П. Орлик у боротьбі за відновлення незалежності Гетьманщини?
3. У якому році відбувся Прутський похід Петра I?
4. За яким договором Запорожжя переходило під владу Османської імперії?
5. Коли польський сейм прийняв рішення про ліквідацію козацького устрою на Правобережжі? Коли ця ухвала була здійснена?
6. Чим гетьманство П. Орлика відрізнялося від правління всіх його попередників?
7. Із якою метою П. Орлик запропонував козацтву «Пакти і Конституції…»?
8. Чому походи П. Орлика в Україну зазнали поразки?
9. Чому на Правобережній Україні було ліквідовано козацький устрій?
10. Складіть історичний портрет П. Орлика.
11. Які зовнішні чинники завадили П. Орлику реалізувати ідею відновлення Української козацької держави?